Słodycze reklamowe – jak to wykorzystać?

Kategorie Pozostałe,Słodycze reklamowe

Aktualnie wiele uwagi poświęca się negatywnemu wpływowi słodyczy na zdrowie człowieka . Nie jest to jednak całokształt prawdy. Słodycze mają także kilka działań wspomagających organizm. Na pewno można tutaj wymienić w tej grupie wydzielanie endorfin,czyli hormonów szczęścia.

Ponadto wyroby cukiernicze pojawiają się przy okazji licznych spotkań towarzyskich, gdzie wspomagać mogą przełamywanie pierwszych barier komunikacyjnych. Cukierki są nierzadko częścią większych akcji promocyjnych oraz informacyjnych organizowanych przez inne podmioty. Dzieje się tak na przykład podczas działań reklamowych w terenie. Zwykle dotyczy to firm z branży usługowej. Często z uwagi na walory smakowe wykorzystuje się krówki reklamowe.

Swoją popularność zawdzięczają z pewnością konsystencji nadzienia znajdującego się wewnątrz cukierka. Jest ono gęste, jednocześnie jego rolę może pełnić wiele rodzajów składników.
Należy wspomnieć ,że krówki są wyrobem typowo polskim. Powstały przed II wojną światową w Żytomierzu na terenie dzisiejszej Ukrainy. Można powiedzieć, że ich twórca Feliks Pomorski był jednym z prekursorów nowoczesnego przemysłu cukierniczego na ziemiach polskich. Także opakowanie wyrobu stanowiło jego oryginalny, autorski pomysł.

Dla celów marketingowych artyści graficy tworzą coraz to nowe pudełka na słodycze. Same w sobie mogą stanowić już dzieła sztuki. Obecnie zależnie od wyrobu stawia się na jaskrawe kolory lub na stonowane odcienie bordowe. By zapewnić produktowi rozpoznawalność, dużą wagę przykłada się do stworzenia odpowiedniego logo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *